NEQUAS - ÁM

1994

Pořadí
Jméno písně
Délka
Malá MP3
Velká MP3
1.
Vítám
3:45
as
2.
Soothe the restless baby
4:10
3.
Jsme tu nad plán
2:44
4.
No to snad ne
2:47
5.
Opravdu by mě zajímalo
2:29
6.
Just jenom tak
2:47
7.
Ještě jsem
4:15
8.
Už nejsem dospělej
 3:24
9.
Extended Afrikan transglobal dance mix
 4:01
 
10.
Už to mám
 3:24
11.
Píseň pro reklamní pracovníky
 2:28
12.
Nanananana
 2:13
13.
Smekám
 2:12
14.
Žereme větve z keře
 3:01
15.
Koukám
 4:48
16.
Ještě můžem žít jako děti
3:12 
17.
Džábrhůd Jabberwocky
 2:28
18.
Extanded Amerikan transglobal dance mix
 6:44
 

doprovodný text na bookletu
 
 

Nequas - ÁM (1994)

 

Vítám [Krynický,Línek]

Začínáme dnes konečně,
značně přesně, tak srdečně.
Vítám všechny lidi přišlé.
Vítám žačky z Litomyšle.
Vítám, drazí pojďte sem,
všechny Vás unesem.

Paříme dnes až do nebes
a mlhovin a černých děr.
Vítám všechny lidi přišlé.
Vítám delegaci z Pyšle.
Vítám zcela upřímně.
Zde čeká Vás a nemine.

Kožený praslon a vozík vlečný,
{Víťa's imič is pryč}
Všechny Vás pochválím, jak jste báječný publikum.
Laserová show, Je to naše noc.
Jsme tu jenom pro Vás a Vaši radost.
Doufám, že Vás značně pobaví
krátké improvizované rozpravy,
tank a půllitry, vlasy, ruce na pytli,
spřažené.

Děťátka, běžte radši dom.
Praslon chcíp a vlečný vozík někam ujel.
Jak koukám show se nekoná.
Bude se muset hrát.

Dámy a pánové dovolte, abych vás přivítal
na koncertu {mělo být kazetě} skupiny Nequas.

Teď když už stíháme začít, tak smiřte se s tím,
že rozhodne Nequas, co do vás spustím.
Ne každá z těch věcí je hotovej skvost,
ale to, že ji hraju, pro mě znamená dost.
Doufám, že to nikdo nezkazí,
v písni sedm všechny zamrazí
Ten bude pařit. Ten bude spát.
K tomu všemu Nequas hrát
statečně.

Vítám všechny, kteří přišli sem.
Vítám, co umíme přednesem.
Vítám vás.
 

Soothe the restless baby [Dvořák]

Horse Clain, cow Alice,
rude han and cross Jerry,
black raven-signal of captivity,
white swan that's glittering future.

Fresh straw that's denim jacket.
We lay on a greeny grass.
That's not grass that's only feeling
No grass - imagination.

Soothe a restless baby
that's the same like feed your loving cow
and pretty clever monkey lady
she's clever more than you all.
The velvet revolution
that's the same like battle of cow-shed
and all you people could you hear me
I'd like to tell you, you're not the best ones.

Cow-shed that's a sumptuous hotel
and all the cows are distinguished guests.
Black raven flies beneath the sky.
and white swan ?
... already doesn't live.

 Soothe the restless...
 
 

Jsme tu nad plán [Jagger,Richards,Krynický]

Chlapče, chlapče, chlapče jsme tu nad plán. No nečum.
Chlapče, chlapče, chlapče jsme tu nad plán.
Tak jako pláč, tak jako parní stroj,
tak jako kůň co nevyhrál, v salámu skončil svůj boj,
tak jako pes vyděděný, zbytečný a nemilován,
chtěl bych zavřít oči a uvidět ráj.
Jen jedenkrát slyšet:" Mám Tě ráda, rád,
budu Tě moc potřebovat.
 Chlapče, chlapče...
 Však jsme tu nad plán.
nad plán, nad plán ...
 

No to snad ne [Krynický]

Tisíc stejnejch dní jako vojáků
Loutky bez duší, ctnosti diváků,
ve čtvrt na šest vstát, večer v jedenáct spát,
sedm desítek, zlatá slepota
to je tajemství mého života.

A tak mám žít? No to snad ne.
To po mně přece tady vůbec nikdo nemůže chtít.
Jen jeden den. A pak už nic.
To není lidský nechtít zažít aspoň o trochu víc.

Všude to slyším: "Však ty si taky zvykneš.
Dostaneš rozum a pěkně rychle zjihneš."
Jenže já nechci. Já nechci dostat rozum.
Nechci si zvyknout. Nechci bejt Homo konzum.

Já měl jsem jiný představy o tom, co život připraví.
Vždyť tady nudil by se stroj co teprv já.
 

Opravdu by mě zajímalo [Krynický]

Opravdu by mě zajímalo, o čem by jsme mluvili,
kdyby jsme nemohli tlachat o tom, jak jsme se včera vopili.
Opravdu by mě zajímalo, čím by jsme se bavili,
kdyby jsme nemohli smát se tomu, jak jsme se tuhle zkouřili.
Ale dokud pijem, pořád si ještě žijem.
Pořád ještě pijem...
 

Just jenom tak [Dvořák]

Tak jsem tady sám, zdá se mi, že se všechno točí.
Však nepřiznám, to co jsem vyčet z tvojich očí.
Jak zelenej, rezavej tank se prodírám just jenom tak.

Venku je tma a já si u kytary hučím.
Je tak nálada zase teď spatřit Tvoje oči.
Jak zelenej, rezavej tank se prodírám just jenom tak.

Jseš bláhová jestli si myslíš, že to končí.
Už se nekoná mladistvý, pojď, jenom to zkusíš.
Až uslyšíš: "Běž chci být sám", pak pochopíš, co v Tobě mám.
Jak zelenej, rezavej tank já se prodíral just jenom tak.
 

Ještě jsem [Krynický]

Taky's chtěl žít ňák krásně jako já?
No to je dobrý, tak to už jsme dva.
Už nechali mě z toho vyrůst ven.
No nepřinutím mozek, aby zapomněl,
že chtěl žít
nějak líp
jako sníh
Co zbylo teď, chtěl bych nevidět.

Mládí už máme skoro za sebou.
Ty houfy zážitků už hlavy ani neberou.
To není ještě skoro vůbec nic,
jak si budem vrnět až nám bude víc.
Žádný žít,
žádný líp,
žádnej sníh.
Nekoukej a zatloukej.

Už všechno vidím reálně,
učím se chovat normálně
zavírat oči, zavírat pusu, zavírat.
Už s půllitrem si tykáme,
nemilujeme šukáme,
jenom se stydím začít první tancovat.

Už jsem dost zlej, jak jsem být měl?
Už jsem moudrej, jak svět mě chtěl?
Už jsem dost fajn? Dost prázdno v hlavě mám?
Už jsem tady žít připravenej? Ne, ještě ne.

Už nemám skoro nikdy čas
nebo je venku strašnej mráz.
Tomu, co nechápu se vysmát pokusím.
Zadní kola jsem objevil.
Svědomí režim povolil.
A už mě netěší, že zejtra můžu vstát.

Už jsem dost zlej, jak jsem být měl?
Už jsem moudrej, jak svět mě chtěl?
Už jsem dost fajn? Dost prázdno v hlavě mám?
Už jsem tady žít připravenej?

Ne ještě ne pořád se mi to nelíbí.
Ne ještě ne občas mi schází alibi.
Ne ještě ne pořád mám touhu milovat.
Ne ještě ne pořád mám vůli bojovat.
Ne ještě ne. Ne ještě ne. Ne ještě ne.
Ještě jsem.
 

Už nejsem dospělej [Krynický]

Vím, televize, co bych měl vlastnit, nejlíp ví.
Měl bych pomočovat se, jestli mě práce uživí, tak jak má.

Měl bych skákat jak míč.
Jó to už je dávno pryč.
Nejsem už dospělej,
aby jsem všemu uvěřil.
Už chvíli ne.

Chápu, že musím o místo na slunci bojovat.
Na výzvu se v křesle doma dle potřeb rozhořčovat, že jsem zabil.
Měl bych skákat...

Už je to za mnou, můžu zase klidně spát,
svobodně vydechnout, svobodně lelkovat.

Měl jsem skákat...
Měl bych skákat...

Vím, že obličej vždy všude mám mít rozumný.
Chápu, život bez auta nebude nikdy úplný a úspěšnej.
Měl bych skákat...

To co jsem získal nehodlám už vyměnit.
Nemám to nejlepší, ale cítím se líp.
Měl jsem skákat jak míč. Jó to už je dávné pryč.
Nejsem už dospělej, aby jsem všemu uvěřil.
Měl jsem skákat...
 
 

Extended Afrikan transglobal dance mix - první strana

(ještě jednou a pomalu nejdůležitější okamžiky této strany)
Víťa s Martinem v kytarovém duelu, začínáme dnes konečně, kožený
praslon, báječný publikum, vítám Vás na koncertu skupiny Nequas, vítám,
vítám vás, horse Clain, denin jacket, soothe the restless, cowshed,
yeah, chlapče, nad plán, nad plán, plán, nad plán, plán nad plán,
plán, nad plán, plán jsme tu nad plán, dnů, no to, si taky, jenže já nechci, jsem
jiný představy o tom co život, zajímalo, kdyby jsme, co jste
dělali, zelenej, rezavej tank, je tma, jseš blá...,
co v tobě mám, chtěl žít ňák krásně, žít, žádnej sníh, reálně, šukáme,
...tě jsem, jsem no to je jedno, chápu, že musím, jsem už dospělej,
vím, že obličej vždy, chápu,
 

Už to mám [Krynický]

Právě jsem dodělal nejhorší úkol.
Už jsem ho udolal a teď mám pokoj.
Už to mám. Už to mám.

Všechno je v pohodě. Už je to za mnou.
Už nikam nemusím. Můžu si lehnout.
Už to mám. Už to mám.

Zírám, jak jsem to zvládnul a zůstávám.
Zívám, ale nepudu spát, oddám se oslavám.

Už jsem to doškrábal. Zavírám desky.
Všude je příjemně. Všechno je hezký.
Už to mám. Už to mám.
Už to mám. Už to mám.Nanananananananananana

Právě jsem dodělal veškerou práci .
Sirény houkají, domů se vrací.

Už to má. Už to máš.
Už to maj. Už to mám.
 

Píseň pro reklamní pracovníky [Krynický]

Vážení přátelé tato píseň
není vůbec agresivní.
Je jenom o tom, co cítím,
když vidím
v televizi reklamu.

Mladý muži,
když vidím Váš upřímný úsměv,
chtěl bych Vás
kopnout mezi nohy, {viz Upozornění č.2}
aby jste se aspoň jednou
tvářil přirozeně.
Mladý muži...

Vážení přátelé tato píseň
nebyla vůbec agresivní.
Byla jenom o tom, co cítím,
když vidím
v televizi reklamu.
 

Nanananana [Línek,Krynický]

Nanananana nanananana nanananana
{Víťa's imič is back}
Nanananana nanananana nanananana
Nana nanana nana nananana
Nana nanana nana nananana
Nanananana nanananana nanananana
 

Smekám [Krynický]

Smekám klobouk.
Smeknu ho klidně i víc.
Chytrej jsem byl.
Jen já a pak dlouho nic.
Než přišla's Ty.

Hlavu skláním.
Sehnu se klidně i hloub.
Velkej jsem byl.
Na zem jsem sotva dokouk.
Než přišla's Ty.

Už je mi líp.
Před chvilkou někdo dorazil.
Už nechápu.
A včera jsem prošel dveřma.
A divím se.
Jak na to vůbec moh někdo přijít.
Už je mi líp.
Přišla si Ty.
 

Žereme větve z keře [Krynický,Kropáček,Drda]

Sluníčko zašel.
I na vrátnýho už je toho moc.
Hračky tlučou špačky.
Orloj tluče půlnoc.
Náš čas je tu.
Přišel náš okamžik.
Společnost se rychle soustředí.
Slastný zazněl ryk.

V těchto chvílích laici žasnou jen
a všichni odborníci krutě se diví.
Vítejte drazí přátelé,
zde se každý, dobrý člověk uživí.
Žereme větve z keře.

Zase je nás víc
než optimisté čekali.
Zase je nás míň
než zralých větví je.
Drazí přátelé.
takto větev vezmeme,
po této straně k ústům přiložit.
Pečlivě koušeme.

V těchto chvílích...

Sluníčko zašel...

V těchto chvílích...

V těchto chvílích...
 

Koukám [Krynický,Dvořák]

Už jsem byl zničenej, až nechtěl jsem dál žít.
Pak jsem se štěstím moh chemicky rozložit.
Už jsem byl povznesen
nad tuhletu zem
i oceán.

Už jsem byl aktivní, až šel ze mě strach.
Pak jsem na všechno pek, sedal na mě prach.
Už jsem byl v pohodě,
jak kola na vodě
a pořád

Koukám, civím, doufám, pak se divím.
Zírám, křičím, směju se, brečím.
Doufám, že vydržím
navzdory potížím
co nejdéle.

Koukám jak nejostřejc mohu.
Koukám na tu holku na rohu.
Škoda, že netuší,
jak moc mně to sluší
a nejde sem.

Koukám, jak lidi běhají.
Koukám, jak zodpovědně spěchají.
Občas mě zamrazí,
co když ně porazí
a ušlapou.

Koukám, civím...

Oči spí. Ou jé
a už zase né.
a pořád

Koukám, civím...

Koukám, civím...

Líbám, svírám, svádím, mívám
a pak se soužím, trápím, toulám, soudím
Doufám, že vydržím.
Navzdory potížím co nejdéle.

Koukám, civím...

Koukám, různě to promítám, po střechách klopýtám. Nejsou to lupy, tam?
Vidím lidé opilí i automobily, sestřička Čou-pi-li, stojící u pily.
Tamhle se váží bílý Čech.
Můj zadek smáčí mokrý mech. No to koukám,
se máme. Je to až náramné. Dobře to dopadne bez strany rozkladné.
Brachu, došlo ke hříchu! Není to ke smíchu. Ranili nám pýchu!
Zítra máme inverzní puch.
Budeme krájet vzduch a vyvážet.
Se soukám, ten blbec neuhne. Až ucho utrhne, praštím do něho hne-
duní něco v sektoru pět. Není to rudý zvěd. Odkvet v příkopu květ.
A jestli vás to uráží,
snězte kilové závaží a bude nám líp.
 

Ještě můžem žít jako děti [Krynický]

Ještě můžem žít jako děti.
Ještě můžem chtít spoustu krásnejch dní,
než skončí poslední.
Ještě můžem být krásně hloupí.
Ještě můžem mít všechny roupy svý,
než budem dospělí.

Zahrát si pexeso, pouštět si lodičky,
rukama kácet les, zacvrnkat si kuličky.
Věřit na Ježíška, tancovat střízliví,
obíhat s pálkou stůl, přebrodit kopřivy.

Ještě můžeme toužit změnit svět.
Ještě můžeme přestat závidět, spíš
zkusit probourat se blíž.
Ještě můžeme všechno milovat.
Ještě můžeme přestat bojovat a pak
roky Válku břehů hrát.

Ještě můžem být všichni spolu.
Ještě můžem mít bláznivejch akcí dost,
než vysuší nás dospělost.
Ještě můžem dřít bez výplaty.
Ještě můžem snít, že bude lepší svět,
až začnem šedivět.

Sněhuláky postavit, honit se ve výtahu,
jezdit na přepady, ignorovat výstrahu.
Zabloudit v jeskyni a bát se strašidel,
postavit z písku hrad, večeřet u stavidel.

Ještě můžeme a trapní nebudem.
Ještě můžeme, když se rozhodnem, ať
zkusí si nám se vysmát.
Ještě můžeme poslat rozum pryč.
Ještě může nám úplně stačit míč, aby
všichni se bezva bavili.
Ještě můžem žít jako děti.
Ještě můžem chtít spoustu krásných dní
než skončí poslední.
Ještě můžem být všichni spolu.
Ještě můžem mít všechny roupy svý,
než budem dospělí.
 

Džábrhůd Jabberwocky [Dvořák] (text L.Carroll)

It was briling and slithly toves.
Did gyre and gimble in the wabes.
All mimsy were the borogoves,
And the mome raths outgrabe.
 "Bevare the Jabberwocky, my friend
The jaws that bite, the claws that catch !
Beware the Jubjub bird, and shun, shun yeah
the frumions Bandersnatch !"

He took his vorpal sword in hand
Long time the manxome foe he sought
so rested he by the Tumtum tree,
And stood awhile in thought.

And as in reffish though he stood
The Jabberwocky with eyes of flame,
Came whiffling thought the tulgey wood,
And burbled as it came!

One, two and through and through
And hast thou slain the Jabberwocky?
Come to my arms, my beamistr boy !
O brabjous day ! Calooh. Callay !
He chorted in his joy.
It was brilling...
 

Extended Amerikan transglobal dance mix - druhá strana

(ještě jednou a pomalu nejdůležitější momenty této strany)
dodělal, už to mám, můžu si lehnout, zírám, příjemně, práci, už to
máš, už to maj, není vůbec agresivní, mladý muži, vidím, ..přímný úsměv,
mezi vaše nohy, ..spoň jednou, tvářil přirozeně, reklamu, nananana,
nanana,nanana, nanananana, nanana nanana, nana oohoh, nanana,
chytrej jsem byl, jen já, přišlas, už je mi líp, a včera jsem prošel
dveřma, sluníčlo zašel, ..stný zazněl, odborníci, optimisté, míň, drazí přátelé,
přiožit, žereme větve z keře, všichni odborníci krutě se diví,
..ejte drazí, uživí, žereme větve z keře, rozložit, až šel ze mě
strach, už jsem na vše.., a pořád, nejdéle, ám na tu, běhají, občas
mě zamrazí, zírám, oči spí, oči spí, oči spí, doufám, že vydržím, po
střechách, budeme krájet,
eště můžem být krásně hloupí, všechny roupy, zahrát si pexeso, toužit změnit,
trapní, ještě můžem žít jako děti, ..ling, toes, Jabberwocky my son, and as the
refish for his stud, eyes of flames, togywood, one, two, beamistr
boy, it was,
 

Doprovodný text bookletu

To co jste před chvilkou drželi v ruce a nyní to obrušuje hlavy
vašeho kazetového magnetofonu je pohrobková kazeta skupiny NEQUAS.
Protože se jednalo o výjimečnou skupinu, je i tato kazeta výjimečná.
Skupině se na ní povedlo skloubit slabiny studiového i živého
nahrávání. Nequas přišel o většinu své koncertní energie a navíc
kazetu okořenil spoustu drobných chyb. Čím je způsobeno to první
nevíme, za to druhé může trochu i spěch, ve kterém všechno proběhlo
(spoustu stop jsme slyšeli až při míchání atd.). Nejvíc se to
promítlo do zpěvů, kde jsou výsledky občas skutečně tristní. Po
poslechu jsme se dohodli, že až se finančně trochu vzchopíme a moje
hlasivky se trochu uzdraví (což už nemusí být nikdy) zkusíme ty
nejhorší kiksy spravit, takže pokud se tyto podmínky splní, což není
zdaleka jisté, mohli by se naše písničky dočkat důstojnější
prezentace. Zatím přejeme příjemný poslech alespoň takhle.

                                              za Nequas Martin

Nequas: Martin Krynický zpěv, ta horší kytara
        Víťa Línek zpěv, ta lepší kytara
        Martin Kropáček zpěv, klávesy
        Martin Stašek baskytara
        Zdeněk Dvořák zpěv, bicí
speciální host: Peter Višňovský tamburíny
Na první straně obalu je použita reprodukce sousoší Nequas od
moduritové sochařky Venduly Koubové.
Na konci kazety je (původně omylem) použit záznam z koncertu skupiny
Nequas z června 1994. ( nahráno z mixu bez bicích)
Nequas děkuje: Kakaxovi za v rámci možností perfektní zvuk
               Víťovi za to, že oželel sobotního králíka Bugse
               Sumovi za zapůjčení notebooku
               Stášovi za obětavou improvizaci v kusech, který neznal
              Těšíňákovi za spolupráci při tvorbě obalu
Nequas upozorňuje zejména na tyto chyby
Vítám: sólo kytary a kláves, kytara sedmý takt
Soothe the restless baby: příliš rychlé vypnutí krabičky po prvním refrénu
Jsme tu nad plán: Občas falešný dvojhlas, přeslazený zpěv, chyby lepší kytary
No to snad ne: Neznějící struna e na úplným začátku
Opravdu by mě zajímalo: sólový zpěv
Just jenom tak: druhý a třetí spojovací takt horší kytary mezi refrénem a slokou
Ještě jsem: celkově nepovedené
Už nejsem dospělej: občasné přeskakování hlasu, bicí v posledním refrénu
Už to mám: moc pomalé tempo, příšerný sólový zpěv (intonace i výraz), rytmická chyba kytary na začátku
Píseň pro reklamní pracovníky: občas falešný dvojhlas
Nanananana: falešný dvojhlas
Smekám: málo kláves v mixu
Žereme větve z keře: rytmické nepřesnosti, baskytara
Koukám: málo rapového textu v závěru
Ještě můžem žít jako děti: sólový zpěv
Džábrhůd Jabberwocky: vrchní hlas v dvojhlasech v druhé polovině
Martin děkuje: Jakubovi za pučení komba
Vendule, že mu naletěla
Tomášům a Mikimu bývalým členům skupiny
sedmnáctému patru za podporu a ochranné pouzdro na master
Višňákovi za rady týkající se zpěvu
Martin spílá: Višňákovi za to, že se nezúčastnil nahrávání zpěvu a tak nezabránil zmršení některých věcí.
Stafylokokům za likvidaci hlasového fondu
Víťa děkuje: 'Děkuju.'
Kropi děkuje: Adaptéru Kawai za bezchybnou dodávku proudu během nahrávání.
Martin {Antal} Stašek děkuje: Krásným očím {a nejen očím} Terezy Brodské.
Zdeněk děkuje: Míšáčkovi za inspiraci.
Daliboru Jandovi, že mě přivedl k bicím.
Modré, že nepřišla.
Lence věnuje Soothe a restless baby
Následující písně získaly tyto ocenění
Opravdu by mě zajímalo : Cena poroty a Cena diváků na 1. festivalu simplexní písně Horní ves 1994
Píseň pro reklamní pracovníky : Cena poroty a Cena diváků na 1. festivalu simplexní písně Dolní ves 1993
Žereme větve z keře : Čestné uznání předsedy naší nejdůležitější politické strany za nejlepší transformační píseň uvedenou poprvé v roce 1994
Nanananana : 1. místo v soutěži o nejmnohoznačnější a intelektuálně nejnáročnější text Českého svazu hudebních kritiků.
Nahráno ve studiu Demos ve dnech 10.-12.12. 1994, mícháno tamtéž 13.12 1994,
2. a 4.1.1995
Extended Afrikan a Amerikan transglobal dance mix by Yamaha MT8X a
Máma.
Mícháno 15.2.1995 ve studiu rádia Drát VŠK 17.11..
Zájemcům o zkopírování bude pokud možno ihned vyhověno po doručení prázdné kazety (šedesátky), tří korun na ofocení obalu, případného poštovného a nepovinného, ale vítaného příspěvku na natočení (náklady téměř pět tisíc Kč) na adresu Martin Krynický VŠK 17.11 Pátkova 3 A 1707
Praha 8 182 00
nebo Zdeněk Dvořák VŠK Strahov 4-309 Praha 6 160 00

Upozornění č.1:
V písničce Jsme tu nad plán je použita citace písně Out of time skupiny Rolling Stones. Jsem si toho vědom a přiznávám to. Před pěti lety, když jsem ji slyšel poprvé v televizi, jsem si ji nedokázal zapamatovat celou, nemohl jsem ji sehnat, a tak jsem si ji doskládal. Jsem s tím spokojen i teď a nepřipadá mně nutné těch pár taktů měnit. Byl by to větší podraz
než je to takhle.
Rozhodně ne všechno je v textech míněno vážně a rozhodně ne všechno je sranda. Nejsem přesvědčen, že jsou bůhvíjak kvalitní, ale stojím si za tím, že je to pravda (aspoň pro mě) napsaná tak, abych ji tam ještě dokázal najít. Vím, že je tam spousta věcí nehodných pravého rockera, ale to je způsobeno tím, že já rocker nejsem. Navíc je můj život také
tak trapně konkrétní.
                                                     Martin
Upozornění č.2:
Martin A. Stašek nesouhlasí s otevřenou propagací násilí v `Písni pro reklamní pracovníky`.

Upozornění č.3:
V "Písni pro reklamní pracovníky" se nejedná o otevřenou propagaci násilí, ale o trochu popuštěnou uzdu básnické představivosti. Představa, že by se aktéři našich reklamních pohádek tvářili normálně se mi strašně zamlouvá, ale neznamená to,  že budu běhat po ulicích a fyzicky je napadat nebo k takovémuto  jednání někoho vyzývat. Tato píseň totiž NENÍ VŮBEC agresivní.  (Navíc pokud ze sebe dotyční zrovna nedělají šašky jsou asi docela
 normální.)

Víťa se Zdeňkem Vás zvou na vystoupení své nové skupiny.

Martin Vás zve na akce Děsíru (informace na nástěnce v ulici Ječná od dubna 1995) a hledá kytaristu a bubeníka, kteří nejsou přesvědčeni, že skoro všechno vymysleli Led Zeppelin a chtějí si zahrát jen tak.

NEQUAS KDE TĚ NEHASÍ

NQ je znak Q DOLBY a NEQUAS laboratories inc.